Sunday 10 June 2018

# Apa kata pengguna SET RADIANT 4

Apa kata peminat setia SET KECANTIKAN SHAKLEE?



Zaman sekarang,terlalu banyak lambakan produk kecantikan.Tapi sayangnya,ramai yang jadi mangsa penipuan oleh founder produk yang tak bertanggungjawab.Terlalu ramai yang datang jumpa syila bagi tahu muka dah rosak teruk lepas pakai produk tersebut.

Kesian syila tengok.Muka yang dulunya bersih dan cantik,sekarang timbul pelbagai jenis masalah kulit sampai hilang keyakinan diri.
Kulit wajah berjerawat,jeragat,kulit kusam dan tona kulit tidak sekata.
Sampai bila nak biarkan kulit wajah kita jadi macam tu?

Syila nak berkongsi dengan anda sesuatu produk yang memberikan jaminan keberkesanan dan keselamatannya.Produk yang berkualiti tinggi ini dah banyak mengubah kehidupan ramai wanita untuk tampil lebih cantik dan berkeyakinan diri.

SET RADIANT 4.

Mempunyai 4 item dalam satu set.
-Shaklee Collagen Powder
-Vitamin C
-Energizing Soy Protein (Esp)
-GLA COMPLEX.

Jom kita lihat apa kata pengguna selepas mengamalkan Set Radiant 4.

Dr.Fyda.
Zaman remaja dulu,sebelum kahwin,saya mengalami kulit wajah yang berminyak.Lama kelamaan kulit wajah bertukar menjadi kusam.
Selepas saya mengamalkan SET RADIANT 4 dengan konsisten,saya rasa lebih berkeyakinan tinggi sebab kulit wajah semakin pulih.Kulit lebih nampak muda dari zaman remaja walaupon sudah mempunyai 2 cahaya mata.

-Pengguna setia.
Ketika awal remaja,saya mempunyai masalah hormon yang agak teruk.Masalah jerawat yang tak henti-henti membuatkan kulit wajah saya nampak kusam.

Selepas saya mengamalkan SET RADIANT 4,kulit wajah saya semakin cantik dan sihat.Tiada lagi masalah hormon yang tidak stabil.
Best sangat tau. 

-Kakfarah.
2-3 minggu yang lepas,muka akak brekout sebab salah guna produk.Jerawat besar-besar dan kulit terasa pedih bila terkenan cahaya matahari.

Alhamdulillah.
Tergerak hati nak cuba amalkan SET RADIANT 4 .
Selepas amalkan set radiant 4,kulit wajah akak nampak lebih sihat dan cantik.



-Mak jemah.
Anda lihat sendiri,bagaimana kulit wajah saya lebih cantik daripada zaman muda.
Kulit kusam yang membuatkan saya hilang keyakinan diri bila nak berhadapan dengan ramai orang.

Tapi,
selepas menggunakan SET RADIANT 4 SHAKLEE,kulit wajah saya semakin cantik dan sihat.Nampak lebih muda dari zaman muda.
Thank you RADIANT 4 !!!



SYILA : 0195461765



No comments:

Post a Comment