Saturday 7 April 2018

# Set Berpantang

Produk Set Bersalin Yang terbaik dan Selamat


Tahniah syila ucapkan atas kelahiran bayi anda.Semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik,sentiasa dalam Redho dan Lindungan Allah.Bersalin adalah satu nikmat yang tidak tergambar hebatnya.Kesakitan yang dialami oleh ibu berjam jam lamanya boleh hilang dalam masa sesaat selepas melihat muka bayi yang dikandungkan selama 9bulan telah selamat lahir ke dunia.

Kebiasaannya,orang akan beli set berpantang sebelum bersalin.Tapi kebanyakan set berpantang yang ada dijual di luar sana adalah jamu dan herba-herba.Tapi tahukah ibu,jamu tidak digalakkan makan seawal selepas melahirkan kerana kebiasannya anak akan ada jaundis.Sebaliknya ibu perlulah makan jamu selepas 2minggu melahirkan ataupom selepas bayi bebas daripada jaundis.

Semasa berpantang,syila hanya amalkan SET BERSALIN SHAKLEE.Yang bestnya set bersalin shaklee boleh diambil seawal DUA JAM selepas bersalin.Set bersalin shaklee bukanlah jamu,ia adalah VITAMIN yang diperlukan oleh ibu untuk menampung dan memperbaiki tisu tisu dalam yang rosak sewaktu proses melahirkan.Ia juga dapat mengembalikan semula tenaga ibu selepaa bersalin.


Apakah MANFAAT setiap Vitamin yang terdapat dalam SET  BERSALIN SHAKLEE??




  • ESP.

Mengandungi protein soya NON-GMO yang membantu memperbaiki sel sel kulit dan sekaligus memberikan tenaga kepada ibu.
Esp juga sangat bagus untuk menyembuhkan luka dengan cepat kerana protein sangat membantu dalam memperbaharui sel kulit kita.
Wajah ibu juga akan kelihatan lebih sihat dan berseri.
Esp juga membantu memekatkan susu ibu dan ibu dapat rehat secukupnya bila perut bayi kenyang.




  • Vitamin C.

Vitamin ini sangat penting dalam membantu menyembuhkan luka ibu dengan cepat.Ia juga membantu menguatkan sistem imun ibu dan mengelakkan ibu daripada demam selsema ketika berpantang.Vitamin C ini merangsang pengeluaran COLLAGEN yang dapat mengembalikan keserian ibu bersalin



  • VITA-LEA.

Sejenis multivitamin yang mengandungi zat besi.Semasa proses bersalin,ibu akan kehilangan banyak darah.Disebakan itulah selepas proses bersalin,ibu tidak dibenarkan untuk berdiri dan perlu banyak berehat.Risiko untuk pengsan sangat tinggi jika ibu tidak dapat rehat yang secukupnya.
Pengambilan Vita-Lea selepas bersalin sangat membantu menaikkan HB ibu.Jadi,tubuh badan akan lebih bertenaga walaupon dua jam selepas bersalin.

Mesti kena ambil tau kalau nak badan cepat recover.




  • OSTEMATRIX

Selepas bersalin,otot-otot kita sudah pasti penat dan tubuh badan agak sedikit lemah.Pengambilan Ostematrix didalam set bersalin membantu merehatkan otot-otot kita yang bekerja sewaktu proses melahirkan.
Pengambilan Ostematrix sewaktu tempoh berpantang juga dapat mengelakkan daripada terjadinya SEMBELIT dan BUASIR ketika berpantang.



  • BCOMPLEX

Mengandungi 8 vitamin B yang diperlukan oleh termasuklah folik asid.Bcomplex membantu memberikan tenaga yang baru kepada ibu selepas proses bersalin.Kita sangat memerlukan tenaga untuk menyusukan bayi pula.Jika tubuh kita lemah,kita akan mudah penat walaupon proses penyusuan baru berlalu 5minit.

Bcomplex juga membantu mengelakkan dan mengawal stress.Hormon ibu selepas bersalin tidak stabil dengan baik.Kita akan mudah sensitif dan beremosi,Jika tidak dikawal dengan baik,ibu boleh mengalami sakit "MEROYAN".



  • OMEGA GUARD

Wahhhh !!!
Pengambilan omega sepanjang proses berpantang membantu menurunkan berat badan ibu dengan cepat.Ia juga dapat mengelakkan daripada terjadinya "bengkak susu".
Omega juga dapat membantu mengawal kolestrol.Selain itu,omega dapat mengelakkan kita daripada buasir yang teruk.



  • ALFAFA COMPLEX.

Digelar sebagai 'Jamu Moden'.Ia membantu memanaskan tubuh badan ibu.Alfafa boleh di ambil jika bayi bebas jaundis ataupon selepas bayi bebas jaundis.
Alfafa membantu mengecutkan peranakan dan pengaliran darah yang baik.Alfafa juga membantu melawaskan pengadaman ketika berpantang.

Uniknya Alfafa,ia juga dapat membantu penghasilan susu yang banyak.Ia digelar sebagai "Milk Booster" dikalangan ibu-ibu menyusu diluar sana.


SET BERSALIN SHAKLEE
Sentiasa menjadi pilihan ibu-ibu berpantang diluar sana.Kesan yang menakjubkan sentiasa membuatkan ibu jatuh cinta selepas menggunakan set bersalin shaklee.Syila juga salah seorang daripada ibu yang mengamalkan set bersalin shaklee.

Set bersalin Shaklee selamat di amalkan oleh semua wanita dan sentiasa berkesan.


Anda boleh menghubungi syila untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi.
Yang terbaik syila sentiasa berikan untuk anda.



Trusted Seller,
Pengedar Bebas Shaklee.
019 5461765,
     (Syila)

No comments:

Post a Comment