Monday 2 April 2018

# bcomplex

Pengalaman makan Bcomplex Shaklee



Sebelum berkahwin,syila bukanlah seorang yang mengamalkan suplimen.Pengetahuan tentang suplimen totally ZERO.Bagi syila suplimen dan ubat adalah benda yang sama.Tapi selepas kenalShaklee,ternyata suplimrn dan ubat sangat berbeza.
Suplimen kita makan ketika sihat untuk menjaga kesihatan yang sedia ada.Manakala ubat pula kita makan ketika sakit.Ubat penawar bagi sakit yang kita hadapi. 

Tapi harini syila bukan nak cerita pasal perbezaan suplimen dengan ubat.Tapi syila nak share pengalaman sepanjang syila amalkan BCOMPLEX SHAKLEE.
Bcomplex shaklee antara suplimen yang sangat menjadi kesukaan syila dan sentiasa buatkan syila tasa tak lengkap tanpanya.

Syila mula ambil Bcomplex Shaklee sewaktu mengandungkan anak pertama.
Bcomplex yang mengandungi acid folic sangat digalakkan untuk diamalkan oleh ibu hamil,ibu menyusu,wanita yang merancang untuk hamil,wanita bekerjaya,pelajar,wanita yang mempunyai jadula period yang tidak teratur dan banyak lagi.

Semasa  hamil,syila memang konsisten ambil Bcomplex shaklee.HB syila sentiasa maintain sehingga bersalin.Alhamdulillah perkembangan baby okey,berat baby tak terlalu besar dan tak terlalu kecil.2.6kg sahaja.

Selepas bersalin,syila masih makan bcomplex shaklee sewaktu berpantang.Susu sentiasa banyak dan terlebih cukup sampai over supply.Walaupom berpantang tanpa suami disisi,syila tak ada langsung masalah stress ke apa.Semuanya dapat dikawal dengan baik dan baby pon tak meragam langsung.Alhamdulillah.

Selepas habis berpantang,syila masih terus amalkan Bcomplex Shaklee.Kebiasaannya,hormon ibu menyusu kadang kadang tak balance.Jadi,period pon akan selalu on off.
Tapi dengan bantuan Bcomplex shaklee,ia sangat membantu melancarkan period.

Jadi,kepada semua wanita diluar sana.Syila sangat galakkan anda untuk amalkan Bcomplex Shaklee.Tak kira anda masih bujang atau sudah berkahwin,sangat sangat digalakkan untuk amalkan Bcomplex shaklee.


Kalau anda ingin mendapatkan Bcomplex shaklee,boleh hubhngi syila.
Harga sangat mampu milik dan tahan lama.


PENGEDAR BEBAS SHAKLEE,
Syila,
0195461765.

No comments:

Post a Comment