Wednesday 2 May 2018

# Set jeragat

Produk yang mampu mengatasi jeragat dengan mudah.


Jeragat ni sangat susah nak hilang.Kebanyakan wanita mengalami masalah jeragat disebabkan beberapa faktor.

Antaranya ialah :

-Terdedah kepada sinaran UV
-Salah guna skincare
-Pewangi
-kehamilan
-Hormon tidak stabil.
-Hypertiriod
-Pengambilan ubat ubatan.

Jeragat Boleh Di Atasi Dengan Pengambilan Suplimen.


Tahukah anda?
Jeragat sebenarnya boleh diatasi jika anda mengambil suplimen yang betul dan selamat.Selain daripada penggunaan skincare yang terbukti selamat,anda juga perlu mengambil suplimen supaya masalah jeragat dapat dikurangkan.


Jom baca apa kelebihan dan manfaat yang anda perolehi selepas mengamalkan SET JERAGAT ini.



GLA(Gamma Lenolinic Acid)

GLA complex mengandungi lebih banyak GLa yang berada dipasaran.
Untuk tujuan menghilangkan jeragat,GLA berfungsi mengawal hormon estrogeb dan testosteron.
Anda tahu kan,masalah jeragat berpunca daripada hormon yang tidak stabil,jadi bila hormon stabil masalah jerawat yang menjadi punca utama jeragat dapat di atasi.
GLA juga berfungsi untuk memulihkan bintik penuaan/ jeragat pada kulit dan melindungi kulit daripada sinaran UV dengan Vitamin E yang terkandung didalamnya.


VITAMIN C (SUSTAINED RELEASE)
Salah satu punca jeragat adalah disebabkan kulit tidak sihat dan mudah kalah pada serangan radikal bebas. Ini disebabkan oleh kolagen yang semakin melemah.

Vitamin C Shaklee dengan teknologi sustained released mampu mengekalkan vitamin C dalam darah selama 5 jam. Jika vitamin C diambil 2 biji setiap 5 jam, vitamin C akan terus kekal di dalam darah anda di sepanjang tempoh 24 jam. Dalam tempoh ini proses menghilangkan jeragat akan berlaku disebabkan berlakunya proses pemulihan yang aktif.

Kolagen berfungsi menegangkan kulit di samping membentuk kulit wajah yang cantik. Pengambilan vitamin C berterusan telah terbukti dapat mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan jeragat. Kulit anda semakin cerah dan jeragat akan semakin menghilang.


COQ TROL plus.
Selain bekas jerawat, punca utama jeragat adalah sunburn. Sunburn membentuk dan menjadikan jeragat semakin kronik.
Sunburn berlaku apabila sinar ultraviolet A dan B merosakkan kulit dan menyebabkan kulit mati. Kulit mati inilah akhirnya membentuk bintik hitam yang semakin banyak.
Salah satu kehebatan CoqHealth Plus Shaklee adalah fungsi Q10 yang meningkatkan penghantaran oksigen ke wajah. Ini seterusnya dapat menghalang kesan kerosakan pada sel kulit, meningkatkan kadar pemulihan, proses rejuvenasi dan menghasilkan kolagen.
CoqHealth Plus Shaklee juga dapat menjadikan kulit berjeragat semakin cerah dan jeragat semakin hilang. Kalau anda perasan, semakin banyak produk kecantikan di pasaran kini mula memasukkan Q10 sebagai salah satu komponen dan ramuan utamanya.


VITAMIN E
Bagi kesihatan dan kecantikan kulit, vitamin E memang sangat penting. Kandungan antioksidannya yang tinggi adalah kunci menghilangkan jeragat pada wajah.

Selain itu, vitamin E juga berfungsi mengawal selia Vitamin A bagi tujuan pemulihan kulit rosak, disamping mampu mengurangkan jeragat dan menghalang penuaan. Setiap sel jeragat yang hilang, sel baru akan menggantikannya dan sel itu semestinya sel yang sihat.
Selain dimakan 1biji sehari, vitamin E juga boleh dipecahkan dan disapukan pada kawasan jeragat.
Ia sangat membantu jeragat cepat pudar dan menghilang.


KESAN PRODUK?

Kesan setiap vitamin bergantung kepada tubuh badan seseorang.Kebiasaannya hanya mengambil masa 2-4minggu sahaja.

Syila yakin anda pasti akan teruja dan suka dengan kesan Set Jeragat ini.


Hubungi :

SYILA 
Id : 1220375

Whatsapp / Telegram : 0195461765


No comments:

Post a Comment