Tuesday 15 August 2017

APA ADA PADA BRAND?

Assalamualaikum Wbt.

Malam ni rasa nak menulis tentang apa yang syila suka. Pergi mana-mana pon mesti bawa dia. Sebelum kenal shaklee, syila adalah orang yang tak suka minum air kosong. Bila dahaga je, lebih suka cari air manis dari air kosong. Waktu tu syila rasa air kosong tak sedap langsung. Kalau minum pon mesti air sejuk.


Bila dah kenal shaklee, syila cabar diri sendiri untuk minum air secukupnya sekurang kurangnya 3liter sehari. Pada awalnya memang rasa tak larat sebab kerap pergi tandas. Badan tak biasa minum air banyak macam tu dan mula la rasa nak giveup. Sikit-sikit pergi toilet.


Bila badan dah mula biasa, syila rasa seronok dan bertenaga. Rupanya, Sekitar 60 % dari tubuh manusia terdiri dari air. Minum cukup air akan mempertahankan keseimbangan cairan tubuh, yang membantu transportasi nutrisi dalam tubuh, mengatur suhu tubuh, mencerna makanan, dan masih banyak lagi.

Masalah penghadaman setle macam tu je bila air cukup dalam badan. 
Selain tu, bila air yang cukup dalam badan, kita akan jadi lebih fokus. Buat la apa kerja sekali pon, fikiran kita akan lebih fokus bila minum air yang mencukupi.

Macam mana cara syila cabar diri untuk minum air kosong sehingga 3liter sehari? 


GUNA BOTOL AIR YANG KITA SUKA. 


Nampak ni? 

Smart kan?


Haaa ini la punca dan sebab kenapa syila boleh cabar diri minum air kosong sehingga 3liter sehari. 

Bila guna botol air yang kita suka ,ia membuatkan kita rasa seronok nak minum.  Memang best forever lah botol air shaklee ni. Warna yang smart, menarik dan design yang cantik buatkan syila rasa nak minum selalu air. Sehari 3-4 kali syila akan refill air ni Pergi mana² pon syila akan bawa botol air shaklee ni. 

Kata orang, bawa la apa yang kita suka untuk membuatkan kita sentiasa jatuh cinta dan beri semangat untuk kita buat sesuatu benda yang baik. 


Dekat mana syila beli botol air smart ni? 

Anda boleh menghubungi syila untuk dapatkan botol air yang LIMITED EDITION ni




sms/whatsapp/Telegram
Syila
0195461765

No comments:

Post a Comment