Monday 14 August 2017

# Garlic complex # Pepermint Ginger plus

PRODUK BUANG ANGIN DALAM BADAN DENGAN PANTAS.

Masalah angin adalah masalah yang sering kita alami.Selalunya ia berpunca daripada cara permakanan dan juga sistem penghadaman.Rasanya semua selalu mengalami masalah ini bezanya adalah mudah atau susah angin untuk keluar daripada tubuh badan kita.

Pada sesetengah orang,mudah mengeluarkan angin dengan cara sendawa ataupon kentut.Tapi ada juga yang mengalami masalah sistem penghadaman yang tidak buat yang menyukarkan angin keluar dari badan sama ada cara kentut atau sendawa.

                               
Selalunya anda mengalami masalah dalam badan,pasti akan merasai simptom berikut.

Kembung perut
– berlaku disebabkan oleh angin yang tersimpan di dalam usus tersekat dan tidak dapat di keluarkan sehingga kita berasa loya.

Kerap sendawa & kentut – apabila perut kembung kita cenderung untuk mengeluarkannya melalui sendawa atau kentut. Dalam keadaan yang teruk, sendawa dan kentut boleh jadi tersangat lah kerap dan sukar untuk di kawal.

Lemah badan – angin yang banyak dalam badan juga boleh menyebabkan badan terasa lemah dan tidak bertenaga.


Saya kongsikan dua produk yang membantu anda buang angin dalam badan dengan pantas.Sudah ramai yang menyukai keberkesanan kedua produk ini dalam membantu mengeluarkan angin dalam badan










Garlic Complex.


  • Diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, pada musim panas dan 100% BEBAS penggunaan racun perosak.
  • Pembuatan supplement Garlic Complex dilakukan pada suhu terkawal iaitu suhu bilik semata-mata untuk mengekalkan pengaktifan Allicin pada tahap 100% ( tidak semua garlic yang dijual dipasaran mempunyai Allicin aktif.)
  • Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat dan mempunyai sifat penyembuh.

Selain itu,Garlic membantu mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung,sistem penghadaman dengan formula uniknya mampu menyelesaikan masalah seperti kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman.Ia juga mampu menentang bakteria H.Pylori dan menghalang ulcer gastrik.





Image result for kelebihan peppermint ginger plus shaklee



Peppermint Ginger Plus Shaklee

Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dan hasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini. Secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastric, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Halia yang terkandung dalam Pepermint ginger plus membentu merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita; penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedy lain seperti merawat mabuk laut. Laporan penyelidikan awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat / mencegah masalah kesakitan ketika dalam perjalanan / pengembaraan.


Pudina membantu melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut / darat, membantu melegakan kesakitan gastric, pedih hulu hati dan cirit-biri
                                   



Amalkan permakanan dan gaya hidup yang sihat supaya tubuh badan menjadi lebih segar dan angin dalam badan dapat dikurangkan.

Untuk dapatkan kedua-dua produk buang angin dalam badan,anda boleh menghubungi saya di talian yang tertera dibawah.

SMS/WHATSAPP/TELEGRAM
Syila
0195461765












No comments:

Post a Comment