Thursday 24 August 2017

PENTINGNYA ADA SIDE INCOME

Tak dinafikan lagi, hampir 90% barangan Malaysia naik harga. Hal ini sangat membebankan rakyat biasa dan yang mempunyai pendapatan bawah Rm5000.Tahukan anda, pendapatan dibawah Rm5000 tergolong dalam golongan miskin bandar.
Jadi, bagaimana pula dengan masyarakat yang mempunyai gaji Rm1500 ke bawah. Adakah dikira sebagai fakir miskin atau pengemis?

Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Dibebani dengan ekonomi yang turun naik, hutang keliling pinggang demi memperolehi kehiduapan yang sedikit selesa. Syila pernah hidup dengan duit sehari 20sen atau pon tak ada langsung perbelanjaan ke sekolah selama seminggu. Bukan berasal dari keluarga yang senang, tapi alhamdulillah rezeki Allah itu sangat luas.USAHA,BERDOA,TAWAKKAL pasti hidup kita akan lebih tenang dan sentiasa dimurahkan rezeki.



Zaman sekarang, kita tak boleh nak salahkan pemerintah seterusnya. Fikir lah yang baik baik. Mungkin digunakan untuk kepentingan rakyat dan kemajuan Malaysia. Syila nak ubah kedudukan dan pemikiran anda tentang masalah ekonomi yang tak menentu ni.

SIDE INCOME.

Guys, side income. Hanya 2 perkataan yang akan mengubah kehidupan anda kepada yang lebih baik.Sekarang ni kita tak boleh nak terlalu jimat sangat sehingga membebankan badan dan juga keluarga.

KEPENTINGAN SIDE INCOME?

1.Dapat menampung perbelanjaan keluarga.
Macam syila sendir, walaupon suami kerja tapi syila tetap memerlukan side income sendiri. Walaupon Rm50 tetapi dapat membantu meringankan beban suami dalam perbelanjaan keluarga membuatkan syila rasa sangat perlu ada side income ni.

2.Menabung untuk masa hadapan.
Sebagai syri rumah, syila pon ada impian sendiri. Bagaimana nak tunaikan impian syila?
Menabung dengan hasil daripada side income yang syila buat. Setiap kali dapat bonus daripada Shaklee, syila akan simpan separuh daripada duit bonus tabung masa hadapan.

3.Kes Kecemasan.
Kita tak tahu apa yang akan jadi secara tiba tiba dan bila bila masa sahaja. Jadi, disinilah fungsi dan kepentingan adanya side income.

4.Hutang.
Bayangkan, nak beli kereta dan rumah pon kita perlu membuat pinjaman loan untuk mendapatkan hidup yang lebih selesa Belum ditambah dengan hutang pendidikan dan sebagainya. Jangan panik, side income sangat membantu anda membiyai menyelesaikan hutang dalam masa yang singkat.

Syila sangat sarankan anda mempunyai side income supaya hidup lebih selesa dan lebih teratur.


Anda tercari cari SIDE INCOME  yang boleh dibuat bila bila masa dan dimana sahaja? Tanpa perlu mengeluarkan MODAL  yang besar?

semestinya BISNES SHAKLEE.

Hubungi syila untuk mengetahui lebih lanjut tentang bisnes shaklee.



SMS / WHATSAPP / TELEGRAM
Syila 
0195461765

Email : syilaabdullah2@gmail.com 

No comments:

Post a Comment