Tuesday 22 August 2017

RAGAM CUSTOMER



Dalam dunia bisnes ni, kita mesti ada pelbagai ragam customer. Ada yang sangat² mudah close deal, ada yang terlalu cerewet, ada yang nak harga murah dan macam² lagi lah. 

Memang hati dan jiwa kena kental.Setakat customer reject tu perkara biasa. Setakat customer nak tanya suami tapi sampai setahun suami tak bagi jawapan itu pon lumrah berniaga. Sabar ye. 

Syila rasa nak berkongsi seorang ragam customer yang sangat tenangkan hati tiap kali baca mesej dia.Customer ni sangat mudah berurusan, syukur Allah hadirkan customer yang tak banyak kerenah. 

Dapat nombor syila dari kawan. Sangat sopan santun orangnya, baik je setiap kali balas mesej. Lama sangat tau dia dapat nombor syila daripada kawan tapi masih tak mesej².Syila okey je. 

Awal bulan ni dia mesej nak beli set kecantikan. Katanya stress dah cuba macam² produk tapi masih tak ada hasilnya. Muka berjerawat dan nampak kusam, ditambah pula dengan sunburn, memang hilang terus keyakinan diri bila nak berdepan dengan orang. 

Syila terus senaraikan semua produk berkairan kulit wajah. Sangat mudah berurusan dengan dia. Dia minta syila pilih yang mana terbaik dan sesuai.

Alhamdulillah, akhirnya close deal set kecantikan dan dia nak jadi ahli untuk dapatkan produk shaklee dengan harga yang jauh lebih jimat. 

Syila memang akan berikan konsultasi sepenunhnya dekat customer yang berurusan jual beli dengan syila. Setiap pemilihan produk untuk customer berdasarkan bajet mereka,syila akan pilih yang terbaik. DONT WORRY. 

Syukur. Banyak feedback positif dari customer seorang ni. 

-Jerawat semakin berkurang
-Kulit wajah nampak sekata
-Badan lebih bertenaga
-Kulit lebih cerah
-Masalah sunburn selesai. 

Kepuasan hati syila bila tengok customer dapat kesan yang positif dengan setiap produk yang dia beli. 

Kualiti produk shaklee memang tak diragui lagi. 
Tukar brand produk anda kepada yang lebih baik. 

Cari shaklee? 
Cari syila. 


SMS / WHATSAPP / TELEGRAM
Syila
0195461765

No comments:

Post a Comment