Friday 18 August 2017

# Mealshake # Nutriferon

SAKIT TONSIL ANAK SEMBUH TANPA UBAT



Assalamualaikum wbt.

Harini saya rasa nak berkongsi tentang sembuhkan tonsil anak tanpa ubat.Kebanyakan anak-anak sekarang kerap demam disebabkan tonsil yang menyerang mulut mereka.Orang dewasa pon bila tonsil menyerang demam sampai tak boleh bangun apatah lagi anak-anak kecil kan yang masih tak pandai nak bagi tahu macam mana sakit tu dan hanya mampu menangis.

Demam tonsil ni kebiasaannya on off.Kejap suhu menurun kejap suhu tinggi sehingga boleh mencapai 40C.Anak yang sakit tonsil akan kurang selera makan atau hilang terus selera makan.

JENIS-JENIS TONSIL.

Semasa awal pembesaran,tonsil ini berfungsi sebagai pertahanan badan.Tonsil akan melawan jangkitan kuman dan mulut kanak-kanak.

Apabila kanak-kanak dijangkiti kuman,tisu tonsil akan menghasilkan sel untuk melawan kuman dan ini menyebabkan tonsil bengkak,menjadi radang dan membesar.Keadaan ini akan berterusan sehingga kanak-kanak berusia 2-3 tahun.


keadaan tonsil yang bengkak


SAKIT TONSIL ANAK SEMBUH TANPA UBAT

Walaupon sakit tonsil ini nampak tidak merbahaya,tetapi tidak boleh dipandang remeh.Apa yang saya pernah lihat,kanak-kanak menjadi kurang aktif,kurang selera makan,demam yang turun naik,lebih suka terbaring,meragam. Kebiasaannya,sakit tonsil ini akan berlarutan sehingga seminggu.

Apabila anak diserang sakit tonsil,doktor akan berika antibiotik.Seperti yang kita tahu,antibiotik sangat pahit.Orang dewasa pon tak sanggup nak telan apatah lagi kanak-kanak.

2 PRODUK YANG MEMBANTU MENYEMBUHKAN SAKIT TONSIL.

Nutriferon
Immune Booster untuk aktifkan interferon (sistem pertahanan badan) di dalam badan.Sistem imun yang kuat membantu melawan jangkitan kuman pada tonsil.



Testimoni.






Mealshake

Multivitamin dan multimineral lengkap dengan protein untuk tampung keperluan nutrisi hariannya.Sangat digalakkan pengambilan Mealshake ini terutama jika anak tidak mahu dan tiada selera makan.
Mealshake dan Nutriferon boleh dicampur ke dalam susu anak-anak.
Selain itu,anda juga boleh membuat aiskrim daripada mealshake.Mealshake yang mempunyai rasa vanila pasti membangkitkan selera anak anda.

Gunakan resipi membuat aiskrim cara anda dan dicampurkan dengan perasa vanila (Mealshake).

Semoga anak anda kembali sihat,ceria dan aktif seperti sediakala.

Anda boleh mendapatkan produk ini dengan menghubungi saya.

Syila
Id 1220375
SMS / WHATSAPP / TELEGRAM
0195461765

Email : syilaabdullah2@gmail.com

No comments:

Post a Comment