Monday 28 August 2017

PRODUK UNTUK WANITA

Assalamualaikum wbt.
Terima kasih sudi membaca penulisan syila. Harini syila nak berkongsi produk pertama syila dapat jual selepas sign up untuk buat bisnes shaklee. Sangat membanti wanita dan remaja yang mempunyai masalah hormon yang tidak seimbang.

Orang nampak sale kita yang sekarang. Tapi orang tak nampak macam mana kita nak menapak dan bangun untuk dapatkan sale yang macam sekarang ni atau lebih lagi.

Syila tahu, semua orang ada pengalaman dalam bisnes. Bermula dari ZERO  yang tak tahu apa itu bisnes dan bagaimana nak menjual.Syila dah lalui semua tu dan memang akan sentiasa dapat pelbagai cabaran dalam bisnes. Lumrah beb dalam bisnes terlalu banyak cabarannya. Sebab tu hati kena kental, jiwa kena kuat, rohani dalam diri kena lebih lebih kuat.

Permulaan bisnes shaklee, memang awal tu bagi syila susah. Eh ada ke orang nak beli suplimen ni. Macam² ada dalam fikiran. Yes apa yang kita fikir memang itu yang kita dapat. Tak ada customer. Bila baca sharing tentang produk shaklee masa awal² buat bisnes dulu rasa malu pon ada. Tetapi itulah yang membuatkan syila jadi macam sekarang ni.

Jangan pernah malu untuk tingkatkan skill kita. Sentiasa baca dan korek ilmu daripada orang berpengalaman. Bila ada anak bisnes bagi tau first² dia hanya dapat jual BCOMPLEX sahaja, syila cakap bersyukurlah kerana itu juga rezeki.

Mula² memang sikit, tapi Allah takkan sia siakan sesiapa sahaja yang berusaha dan terus berusaha. Pernah dengar pepatah kan siapa berusaha dia akan berjaya.

Vitamin yang PERTAMA syila dapat jual adalah GLA COMPLEX. Masa tu rasa nak nangis gembira pon ada bila orang whatsapp nak order suplimen.Masa tu customer cari GLA COMPLEX untuk kembalikan semula kitaran haid.Dari zaman anak dara sampai dah berkahwin kitaran haid masih tak teratur.


KEBAIKAN GLA COMPLEX
======================
-Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.

-Melegakan PMS

-Membantu dalam menangasi menopous

-Menguatkan dinding arteri

-Menguatkan sistem imun badan

-Menguatkan kuku dan rambut

-Memperbaiki tekstur rambut

-Membantu mengurangkan keradangan kulit ,ekzema, kulit kering.

-Menghalang tekanan darah tinggi

-Membantu meningkatkan kesuburan bagi mereka yang ingin HAMIL.

.
.
Bermula dengan vitamin pertama la buatkan kita sentiasa nak upgrade ilmu dan lebih banyak info tentang produk shaklee.

Whatsapp je syila kalau nak order GLA okey.

0195461765

#GempakBintang
#GempakGegarBintang

No comments:

Post a Comment