Monday 14 August 2017

Perlu ke Buat Produk Sendiri?





Zaman sekarang, orang berlumba-lumba untuk mengeluarkan produk sendiri. Dari produk skincare sehingga la suplimen kesihatan, semuanya nak jadi founder produk. Mungkin seronok bila orang tahu kita founder produk,tapi tahu tak banyak faktor yang perlu diambil kira jika kita ingin mengeluarkan produk sendiri.

Memang mudah sangat keluarkan produk sendiri kalau banyak duit, tapi fikir tak bahayanya jika produk itu memberikan kesan yang buruk kepada pelanggan. Bukan itu sahaja, komitmen yang tinggi dan pelbagai sudut perlu diambil kira.Membuat produk tidaklah sesuakr mana kerana sekarang banyak kilang yang menawarkan cara 'rebranding produk'.
Anda hanya perlu keluarkan modal dan letak produk atas nama sendiri. Selamat ke? 



Kalau tanya syila, pastinya syila lebih memilih untuk meneruskan bisnes shaklee yang sememangnya telah terbukti SELAMAT, BERKESAN, SEMULAJADI.
shaklee telah bertapak selama 100 tahun dalam pasaran dunia.Keberkesanan produk shaklee tidak boleh dinafikan lagi. Setiap produk shaklee telah diuji secara klinikal. 

Tahu tak? 
Shaklee satu satunya syarikat suplimen yang mempunyai LANDMARK STUDY.Shaklee sentiasa membantu menambah baikkan kesihatan pelanggan. Setiap produk yang shaklee keluarkan haruslah melalui ujian saringan supaya setiap kandungan yang terdapat dalam suplimen shaklee betul² berkualiti. 

Pelbagai manfaat dan kelebihan jika syila meneruskan bisnes shaklee. Syila tak pernah meragui produk shaklee. Syila tak perlu bersusah payah memikirkan bagaimana cara untuk keluarkan produk sendiri sehingga membahayakan nyawa orang lain. Syila tak perlu mengeluarkan MODAL YANG BESAR.Hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee sebanyak RM79.50,syila layak menjadi PENGEDAR SAH SHAKLEE. 


Jom daftar keahlian dengan syila dan bersama² syila dapatkan side income unlimited bersama shaklee. 

Hubungi syila untuk keterangan lanjut di 0195461765.

No comments:

Post a Comment